Friday, December 5, 2014

კრიტერიუმების/ შკალა
1-4
5-6
7-8
9-10
საშინაო დავალება
დავალება არ აქვს

დავალება ნაწილობრივ აქვს შესრულებული, ვერ ხსნის დაწერილ სავარჯიშოებს
დავალება ნაწილობრივ  აქვს შესრულებული, განმარტავს დახსნის დაწერილი სავარჯიშოების
დავალება სრულყოფილად  აქვს შესრულებული, განმარტავს და ხსნის დაწერილ სავარჯიშოებს
გაკვეთილზე ჩართულობა






მოსწავლე ვერ სცემს კითხვებზე პასუხს პასიურია ,  ვერ ხსნის სავარჯიშოებს არ არის
ჩართული საგაკვეთილო პროცესში
მოსწავლეს უჭირს კითხვებზე პასუხობის გაცემა არ აქტიურობს, უშვებს შეცდომებს დაფაზე და დამოუკიდებელ სამუშაოში, არ ნაწილობრივ
ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში
მოსწავლე ნაწილობრივ პასუხობს კითხვებს, აქტიურობს, უშვებს მცირე  შეცდომებს დაფაზე და დამოუკიდებელ სამუშაოში, ნაწილობრივ
ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში
მოსწავლე სრულყოფილად პასუხობს კითხვებს, აქტიურობს, ხსნის სავარჯიშოებს დაფაზე და დამოუკიდებლად, სრულად ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში
პრეზენტაცია



არ შეუძლია პრეზენტაციის გაკეთება
უჭირს პრეზენტაციის გაკეთება და    მასალის სწორად გადმოცემა
აკეთებს პრეზენტაციას , უშვებს უმნიშვნელო შეცდომებს, უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა
მოსწავლე სრულყოფილად აკეთებს პრეზენტაციას, ასაბუთებს თავის მოსაზრებებს, კითხვებს პასუხობს სრულყოფილად

ჯგუფური
მუშაობა




არ ერთვება ჯგუფურ სამუშაოში , ვერ გამოთქვავს მოსაზრებებს , არ ითვალისწინებს ჯგუფის წევრების აზრს
პასიურია , უჭირს ჯგუფურ მუშაობაში ჩართვა და თავის  მოსაზრებების წამოყენება და დასაბუთება. აგრეთვე ჯგუფის წევრების აზრის გათვალისწინება
მოსწავლე ნაწილობრივ არის ჩართული, წამოაყენებს მოსაზრებებს მაგრამ უჭირს  დასაბუთება, ითვალისწინებს ჯგუფის წევრების აზრს
მოსწავლე სრულად არის ჩართული ჯგუფურ სამუშაოში, აქრიურობს, ასაბუთებს თავის მოსაზრებებს და შეუძლია ჯგუფის წევრების აზრის გაგათვალისწინება

No comments:

Post a Comment